انواع روش های لاغری با جراحی کدامند؟
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

بسیاری از پزشکان که در حال حاضر تمامی دوره های تخصصی را برای انجام جراحی های لاغری و چاقی سپری کرده اند، برخی از روش های جراحی را مناسب ترین به شمار می آورند. این روش های جراحی دارای مزایای زیادی هستند که می توانند برای بیمار نیز مفید واقع شوند.

از جمله مهمترین روش های جراحی چاقی باید به جراحی بای پس معده، جراحی سوئیچ اثنی عشری، جراحی اسلیو معده، حلقه گذاری در معده و ... اشاره نماییم. بیمارانی که زیر نظر آقای دکتر علی امیر احمدی اقدام به انجام جراحی اسلیو معده نموده اند، از این روش درمانی رضایت کامل دارند.

زیرا ایشان متخصص و جراح اسلیو معده بوده، و با مهارت و دقت بالایی اقدام به جراحی چاقی می نماید. البته لازم به ذکر است که هر کدام از این روش های درمانی مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارند. بسیاری از بیمارانی که قصد دارند جراحی لاغری یا چاقی انجام دهند، بهتر است در مورد این روش های درمانی اطلاعات لازم را به دست آورند.

مثلا باید بگوییم جراحی اسلیو معده به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش های جراحی چاقی شناخته شده است، در حالی که جراحی بای پس معده، استانداردترین روش جراحی در سطح جهان به شمار می رود. در کنار این دو روش درمانی، جراحی سوئیچ اثنی عشری و حلقه گذاری، از سخت ترین و حساس ترین روش های درمانی حساب می شوند.





:: برچسب‌ها: دکتر علی امیر احمدی , عمل بای پس , اسلیو معده ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shahzAD در تاریخ : 1399/9/1/6 - - گفته است :
مثل همیشه کارتون درسته.دمتون گرم مطالب مفید و کاربردی خسته نباشید
پاسخ:خواهش میکنم. خوشحالیم که برای شما مفید بود.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: